Rolf_Hansen Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Skrevet 29. mai 2010 Er det noen som veit om det er fiskekort der og hvor det evt. kan oppdrives?
ΛΛЯDΛHL Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Skrevet 29. mai 2010 kjøpes i gilsted sport ved parken i halden
Rolf_Hansen Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. mai 2010 tusen takk Noen erfaringer derfra i år da?
ΛΛЯDΛHL Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Skrevet 29. mai 2010 ja, var der pinsehelgen... vi var 4 - to slukfiskere og to fluefiskere... landet tilsammen 4 ørrett største 780 g... på 2 fulle fiskedager... så ikke bra fiske foreløpig... 2 ble tatt på flue - blue dun marginata, og montana... ingen vakaktivitet å skryte av - noe marginateklekking... virker som det fortsatt er tidlig... magen til de vi kakket var full av små snegler - pepperkorn-size... sjøl fikk jeg 2 abbor på rørt!!! største var en gigant på 174,5 g.... pinse-fiske-minner jeg prøver å fortrenge, med andre ord...
Rolf_Hansen Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. mai 2010 Okay,blir vel fort en tur hvis det drar på med varme tenker jeg Håpe det snur da
Atle L Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Skrevet 30. mai 2010 ja, var der pinsehelgen... vi var 4 - to slukfiskere og to fluefiskere... landet tilsammen 4 ørrett største 780 g... på 2 fulle fiskedager... så ikke bra fiske foreløpig... 2 ble tatt på flue - blue dun marginata, og montana... ingen vakaktivitet å skryte av - noe marginateklekking... virker som det fortsatt er tidlig... magen til de vi kakket var full av små snegler - pepperkorn-size... sjøl fikk jeg 2 abbor på rørt!!! største var en gigant på 174,5 g.... pinse-fiske-minner jeg prøver å fortrenge, med andre ord... Er det greit å fiske fra land der? greit å vite for det er vel ett stykke inn fra bomvei? kunne tenkt meg en tur sjøl. Er det lov med flytering? Ser ut som kano er tingen;-) en liten teaser fra boksjøen
ΛΛЯDΛHL Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Skrevet 30. mai 2010 nordre boksjø er vanskelig å nå uten sykkel - men søndre er greiere - jeg fisker imidlertid aldri der... vi får kjørt inn utstyr og hadde med kano, belly og pontong, men er mange steder å fiske fra land... det er lov med flytende, men ikke motor - området er natur reservat...
PålVD Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Skrevet 1. juni 2010 Et par kamerater av meg tok 3 ørreter på over kiloen der forrige helg. Vel og merke på sluk. Men er jo gode muligheter for stor fisk når Vulgataen drar i gang der.
hoje Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Skrevet 8. juni 2010 Jeg har forstått det slik at det skal være overkommelig å få med seg en kano/kajakk inn til Søndre Boksjø. Dersom noen vet noe om dette, hadde jeg satt veldig pris på litt info...evnt på PM.
ΛΛЯDΛHL Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Skrevet 8. juni 2010 Jeg har forstått det slik at det skal være overkommelig å få med seg en kano/kajakk inn til Søndre Boksjø. Dersom noen vet noe om dette, hadde jeg satt veldig pris på litt info...evnt på PM. sjekk vedlagt kart... ca der er en bro som du kan kjøre over og inn i sverige. sving "nordover" og kjør et par 100 m så kommer du til et sted der det er kortvei til vannet med kano/kajak.... http://kart.finn.no/?lng=11.69169&lat=58.99814&tab=search&zoom=15&mapType=finnvector&markers=11.68340,58.98939,r,Bro%7C11.69827,58.99990,r,Sette+ut+kano&activetab=search
Anbefalte innlegg