Eivind A Berg Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Skrevet 7. juli 2014 Hvilken line anbefaler dere til scott g2 8.8 3#? Har tenkt eventuelt loop evotec 85.
Knut R. Skåre Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Skrevet 7. juli 2014 Jeg har samme stanga og har prøvd: Rio presentation - Jeg synes den hadde litt for lang og "vinglete" fronttapering. Rio Gold - For tung. Airflo Scandinavian Suppel stealth - Kanskje litt i tyngste laget. Skal prøve SA "Trout" ganske snart, så får vi se.. Stanga er helt nydelig den...
Eivind A Berg Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. juli 2014 Takk takk:) ja gleder meg til og kose meg med denne!
Eivind A Berg Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. juli 2014 Takk takk:) ja gleder meg til og kose meg med denne! Si gjerne.fra når du har prøvd trout lina
danbruud Skrevet 8. juli 2014 Rapporter Skrevet 8. juli 2014 bruker GL presentation på min 8,4 kl 3. fin kombo det.. hvis du er ute etter en relativt kort klump er den å anbefale
Eivind A Berg Skrevet 8. juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 8. juli 2014 Ja har også tenkt på den. .får se hva jeg prøver da..heller mest mot gl Presentation eller loop evotec 85. De er nå ganske like.evotec en har vel litt tyngre klump.. Takk takk foresten
danbruud Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Skrevet 9. juli 2014 Har begge. Mitt klare valg er Gl. Jeg syns gl er bedre å holde mere line i lufta med god kontroll når du skulle ha bruk for det. Like god på overhode som vannkast. Men prøv begge før du kjøper. Det er lurt
Mack10 Skrevet 9. juli 2014 Rapporter Skrevet 9. juli 2014 Har et nytt zpey crossover i kl 3 hvis du er intr. Kjempeline uten minne! 175,- ink frakt :-)
ingen87 Skrevet 14. juli 2014 Rapporter Skrevet 14. juli 2014 Jeg har samme kombo som danbruud.. Synes det er en fantastisk rigg! Jeg har #3 hovedsaklig for å lure meg fram på fisk i små vann / tjern + små elver, og da er det digg med en kort og stabil klump!
Eivind A Berg Skrevet 25. juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. juli 2014 For ei herlig stang dette er altså!! Valget falt til slutt på Guideline presentation wf4
Knut R. Skåre Skrevet 3. august 2014 Rapporter Skrevet 3. august 2014 Skal prøve SA "Trout" ganske snart, så får vi se.. Stanga er helt nydelig den... Det funket som snus!
Olav Haug Skrevet 4. august 2014 Rapporter Skrevet 4. august 2014 Noen som har testa SA SBT eller Barrio SLX på stanga? Siden dere prater om vannkasteliner til trange og intime forhold, mener jeg? Sånn ellers så mener jeg, om noen skulle bry seg, at vi har noen fantastiske linemakere her hjemme på det Nordiske berget også. For meg går dissa først av alle, særlig Guideline, Loop og Eikre. Banker rotta når det kommer til coating, såkalte nordiske tilpassa profiler og holdbarhet fra "utlandet"
Anbefalte innlegg